Tomáš Neubauer | art director, designer

Gambrinus - Čepovaná (promo)

> design, montáž








Promo zaměřené na výčepní restaurací Gambrinus, které bylo v duchu, že i správné čepování piva je sport a svým způsobem umění, ve kterém se dá soutěžit a určit vítěze.

Cílem akce bylo nenásilným způsobem přesvědčit hospodské, aby o svůj výčep a točené pivo dostatečně pečovali. Zárověň dodržovali stanovenou míru piva, teplotu a čistotu půllitrů. Na stolech byly pro hosty připraveny různé promo materiály, které je informovaly, jak by mělo správně vypadat a chutnat natočené pivo, ale dokonce si např. i změřit pomocí papírového beerscanu naservírovanou teplotu piva.

Hosté restaurací a hospod měli za úkol hodnotit kvalitu piva podle jednotlivých parametrů a na konci akce byl nejlepší výčepní odměněn hodnotnou cenou.