Tomáš Neubauer | art director, designer

Gambrinus - Nech se unést (promo)

> kreativa, design, montáž












Soutěž Nech se unést byla součástí promoakce značky Gambrinus v rámci mistrovství Evropy 2008 ve fotbale.

Celkem se díky této soutěži dostalo na mistrovství, které se konalo v Rakousku a Švýcarsku 319 lidí. Výherci byli unášeni jak z restaurací Gambrinus, tak ze svých domovů. Jak už to tak při únosech bývá, nikdo o svém únosu dopředu nevěděl. Únosci ale měli slitování a všichni, na které los padl, dostali hodinový limit, aby si sbalili všechno potřebné na cestu. Teprve potom byli bez milosti uneseni na jeden ze zápasů fotbalového mistrovství.

Celá komunikace byla postavena ve stylu anonymů a různých výstřižků. Na začátku proma jsme zasílali hospodským direct mail v podobě utrženého půllitru Gambrinus, který byl zamotaný v hospodském ubrusu včetně anonymního vzkazu, ve kterém jsme je informovali o tom, že se mu občas v hospodě ztratí host a pokud bude postupovat podle instrukcí, vše proběhne bez problémů. Zde jsme se nechali inspirovat tím, že ve světě podsvětí se posílají useknuté články prstů, aby dotyčnou osobu zastrašili nebo varovali.