Návrh výroční zprávy 2015
KLIENT: FORTUNA Návrh výroční zprávy pro sázkovou kancelář. Hlavní vizuály jsou kombinace sportovce daného sportu a fanoušků formou tzv. dvojité expozice, kdy se tyto fotografie navzájem prolínají.
Kampaň s Karolínou Plíškovou
KLIENT: MOTOTECHNA Koncept se opírá o fakt, že si Karolína Plíšková zvolila Mototechnu jako svého partnera při výběru vozu a využívá paralely s partnerstvím v tenisové čtyřhře. Kredibilita sdělení je zde podpořena statementem „vlastnoručně“ podepsaným slavnou hráčkou.
Zástěny do tramvaje
KLIENT: GAMBRINUS Součástí návrhu interiéru Gambrinus tramvaje byly i zástěny u všech vstupních dveří, do kterých jsme měli navrhnout vtipné a originální vizuály z fotbalovou tématikou. Použili jsme reálné a nejzajímavější údaje z Guinessovy knihy rekordů, které mají něco společného s fotbalem a vytvořili neobyčejné komiksové ilustrace, které se do interiéru tramvaje hodily.
Artové plakáty
KLIENT: PLAKART Plakart.cz je můj vlastní designový projekt, ve kterém nemám hranice a dělám vizuály, které mne baví. Jedná se originální plakáty v různých grafických stylech vytvořené z fotografií zákazníků. www.plakart.cz
Fantasy svět
KLIENT: TELEFÓNICA O2 Tento vizuál měl za úkol zákazníky přesvědčit, že s jejich službami se otevírá nový svět bez omezených hranic kde je naprosto vše možné.
Díra v penězích
KLIENT: PROFICREDIT Pohlednice, která se roznášela před Vánocemi do poštovních stránek. Jedná se o jasné a lehce pochopitelné sdělení pro cílovou skupinu. Jde o slovní metaforu, která vyjadřuje momentální nedostatek peněz.
Návrh korporátního časopisu
KLIENT: TELEFÓNICA O2 Grafický design firemního časopisu pro veřejnou správu. Bylo zde dosaženo maximální jednoduchosti, čistoty a elegance. Celkovou atmosféru časopisu dodávaly fotografie s velkými detaily.
Říz z Plzně
KLIENT: GAMBRINUS Ne nadarmo se říká kvalitnímu pivu, že má říz. Právě slovo říz bylo základem celé série vizuálů pro Gambrinus 12. V jednom případě to byl "proříznutý" inzerát, v druhém cirkulárka a v posledním ozubená pivní pěna.
Čepovaná
KLIENT: GAMBRINUS Promo zaměřené na výčepní restaurace Gambrinus, které bylo v duchu, že i správné čepování piva je sport a svým způsobem umění, ve kterém se dá soutěžit a určit vítěze. Cílem akce bylo nenásilným způsobem přesvědčit hospodské, aby o svůj výčep a točené pivo dostatečně pečovali. Zároveň dodržovali stanovenou míru piva, teplotu a čistotu půllitrů. Hosté restaurací a hospod měli za úkol hodnotit kvalitu piva podle jednotlivých parametrů a na konci akce byl nejlepší výčepní odměněn hodnotnou cenou.
Česká potravina
KLIENT: PENNY Penny Market podporuje české výrobky. Ví, odkud pochází i kdo se o ně staral. Celá kampaň byla zaměřena na podporu českých výrobků a regionální dodavatelů. Celkový koncept se nesl ve staročeském a venkovském stylu.
Buďte v balíku
KLIENT: RÁDIO IMPULS Buďte v balíku! To je výzva Rádia Impuls v rámci již dobře známé hry Haló, tady Impulsovi. Základní myšlenkou tohoto vizuálu byla známá slovní hříčka "být v balíku". V jednoduchosti je krása a proto byla výsledkem vtipná ilustrovaná postavička (výherce hlavní výhry 1 milionu korun).
Montáže ve stylu Monty Python
KLIENT: STAROBRNO Vzniklo několik vtipných montáží v grafickém stylu kultovní britské komediální skupiny Monty Python. Jedná se o kombinaci reálných fotografií a ilustrací s různými texturami a rastrem.
Hořké chvíle
KLIENT: FERNET STOCK CITRUS V životě to tak chodí. Každý hořký moment v životě je vybalancován sladkým momentem. Když se to náhodou stane ve stejnou chvílí, vznikají nezapomenutelné citrus momenty.
Brandbook
KLIENT: PEŠEK MACHINERY Tento brandbook byl pilotní projekt s klientem Pešek Machinery. Jedná se o brožurku s firemní vizí značky z oblasti strojírenství. Pro velký úspěch se klient rozhodl připravit další firemní materiály vycházející z tohoto designu jako jsou plakáty, rollupy letáky, nástěnný kalendář.
Firemní identita Bioalis
KLIENT: BIOALIS - KOZÍ KOLOSTRUM Značka Bioalis je zaměřená na prodej kozího kolostra - doplněk stravy. Základním grafickým prvkem se stala silueta kozy, která se objevuje napříč všemi materiály. Součástí firemní identity bylo vytvoření vizitek, letáků, návrh etiket balení, rollupů, papírových tašek, internetových bannerů, potisku na tužky atd... V neposlední řadě se jednalo o design webových stránek.
Návrh výroční zprávy 2016
KLIENT: FORTUNA Další grafické ztvárnění výroční zprávy sázkové kanceláře se sportovní fotbalovou tématikou jejíž součástí byla i příprava dynamických vizuálů ve firemním barvách.
Firemní identita ČVS
KLIENT: ČESKÁ VŠEOBECNÁ STAVEBNÍ Kompletní tvorba firemní identity pro stavební společnost, jejímž zaměřením jsou rekonstrukce rodinných a panelových domů. Součástí zakázky bylo vytvoření nejprve logotypu a následné rozpracování firemní identity do dalších materiálů jako jsou vizitky, desky, produktové listy, hlavičkové papíry, obálky, atd.
Redesign 
propagačních materiálů
KLIENT: KINGSPAN Vytvoření zcela nového designu propagačním materiálů jako je inzerce, katalogy, produktové listy a plakáty. Součástí zadání bylo vytvoření i 3D modelů budov (velké administrativní budovy nebo rodinné domy).
Návrh obalu krabice
KLIENT: MOŠTMIX Cílem bylo, co nejvíce se přiblížit reálné dřevěné bedýnce plné ovoce pro 5ti litrovou krabici na mošt. Výsledek je netradiční polep obyčejné krabice, který zákazníky přilákal.
Kampaň v lyžařských areálech
KLIENT: KOOPERATIVA Tyto reklamní plochy umístěné v lyžařském areálu měly lyžaře vtipným způsobem upozornit, aby se zamysleli nad jejich stylem jízdy na sjezdovkách, ale i všeobecnou bezpečností a riziky, která při zimě mohou nastat. Vzniklo nepřeberné množství textových a grafických variant po celém lyžařském areálu.
Internetové stránky kadeřnictví
KLIENT: KADEŘNICTVÍ BALOUNOVI Kompletní návrh internetových stránek včetně realizace. Stránky jsou plně responzivní jak pro stolní počítače, tablety tak i mobilní telefony. Součástí této zakázky bylo i nafocení nového interiéru kadeřnictví a profilových fotografií. www.kadernictvi-balounovi.cz
Návrh webových stránek
KLIENT: BIOALIS - KOZÍ KOLOSTRUM Součástí firemní identity pro klienta Bioalis byl návrh internetových stránek. Při tvorbě byl kladen důraz nejvíce na přehlednost, čitelnost a jednoduchost. www.bioalis.com
Nahoru